Nieuws over Reint Rengers

Nieuwjaarsborrel GroenLinks

Bestuur en Statenfractie wensen u een gezond, groen en sociaal 2015!

We nodigen onze leden (en aspirant-leden!) van harte uit voor de nieuwjaarsborrel op maandag 12 januari 20:00 - 21:30 uur in Het Postkantoor, Grote Markt 14 in Goes. Voorafgaand om 19:00 uur trappen we de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen af met de campagneteams van de afdelingen.

GroenLinks-meldpunt vuurwerkoverlast is weer online!

Vandaag hebben 25 lokale GroenLinks-afdelingen voor het derde jaar op rij het meldpunt vuurwerkoverlast.nl gelanceerd. In Zeeland doen Goes, Middelburg, Schouwen-Duivenland, Terneuzen, Veere, Vlissingen en de afdeling Zeeland hier aan mee. Het meldpunt is een initiatief van 25 gemeentelijke en provinciale afdelingen.

Meldpunt vuurwerkoverlast opnieuw geopend

Het meldpunt vuurwerkoverlast.nl is weer opengesteld. Het is het tweede jaar dat mensen rond de jaarwisseling overlast van vuurwerk kunnen melden. Het meldpunt is een initiatief van 15 lokale GroenLinks-fracties, wat wordt ondersteund door het Nederlands Oogheelkundig Gezelschap. Met de meldingen wordt de omvang van het probleem in kaart gebracht.

Bevlogen Bas Eickhout op ledenvergadering GroenLinks Zeeland

Bas Eickhout, EU-lijsttrekker voor GroenLinks, was te gast op de ledenvergadering van 18 december jl. Hij liet ons zien wat wij merken van Europa en waar de verbanden liggen tussen Europese en lokale zaken. Als campaigner pur sang is Bas vrijwel iedere week te zien of te horen in de diverse media. Op effectieve wijze weet hij het GroenLinkse gedachtegoed aan de man te brengen: helder en vol enthousiasme.