Nieuwjaarsborrel en campagnestart

De allerbeste wensen voor 2014! Moge het een mooi, gezond, duurzaam, gelukkig en inspirerend 2014 worden. Om dit mooie jaar in te luiden en de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen een goede start te geven, nodigt afdeling Zeeland de leden uit voor een feestelijke bijeenkomst op zaterdag 18 januari om 16.00 uur in wijkcentrum Het Palet in Middelburg.

We proosten op het nieuwe jaar, beginnen de verkiezingscampagne met een presentatie van de campagneplannen van de gemeenten en de campagnefilmpjes gaan in première. Een leuke gelegenheid om GroenLinks'ers (weer) te ontmoeten, de kandidaat-raadsleden te zien en enthousiast te worden om mee te doen! Nieuwsgierig geworden? Dan zien we je gaag de 18e!

In Middelburg en Vlissingen gaan in de ochtend al aan de slag: GroenLinks trekt aan de bel om mensen te vragen wat ze vinden van hun wijk en van hun gemeente. Inspiratie opdoen voor de verkiezingen en voor de gemeenteraadsfracties van nu en straks. Doe je mee? Geef je op! Om 11.00u is een training, daarna eten we wat en dan gaan op pad. De nieuwjaars-/verkiezingscampagneborrel is voor ons een goede afsluiter van een dag vol hopelijk mooie gesprekken!

Tot snel!
Bestuur GroenLinks Zeeland