Marijes Praktische Politiek

Lokaal en Europees moeten GroenLinksers het verschil maken. Europarlementariër Marije Cornelissen wil haar kennis en ervaring delen om de campagne voor de gemeenteraads-verkiezing te steunen. Zij schreef het boek '100 ideeën voor lokale actie' dat leden gratis kunnen aanvragen. Op zaterdag 29 juni geeft Marije een Masterclass over Praktische Politiek, waarvoor ze jullie (leden) van harte uitnodigt. Meer informatie vind je op www.marijespraktischepolitiek.nl

Marije op haar website:Voor een mooi resultaat bij de gemeentelijke én Europese verkiezingen in 2014, moeten we de campagne samen voeren. Laten zien wat onze idealen zijn, maar ook wat we doen om die idealen praktisch uit te voeren. Zodat mensen concreet geholpen worden, met praktische politiek. Als Europarlementariër heb ik me in de afgelopen vier prachtige jaren ingezet voor praktische politiek. Ik wil graag met jullie in gesprek over hoe we elkaar op Europees en lokaal niveau kunnen versterken, in de campagne en daarna. Resultaten binnenslepen voor mensen die kwetsbaar zijn, hoe doe je dat? Wat kun je doen als grotere coalitiepartij, of juist als kleinere oppositiepartij? Hoe kunnen we Europese wetten omzetten in lokale actie? Hoe kunnen we grote idealen haalbaar maken? Ik heb daarover een boek geschreven, met allerlei ideeën voor lokale actie.

Ja! naar de Masterclass plus boek met 100 ideeenIk hoop je te zien bij mijn Masterclass Praktische Politiek op zaterdag 29 juni in Utrecht. Stuur een mail met je naam en adres of meld je aan op Marijes Praktische Politiek website en ontvang boek en programma per post thuis. Wil je graag weten wat je nog meer zelf kunt doen? Ga eens kijken op de website van Juist Nu en neem een kip als huisdier. En vele andere schaamteloze tips. Schaamteloos GroenLinks, dat wil ik zijn. Desnoods met een roedel kippen.

Marije Cornelissen