Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. PAS in Zeeland

Samen met D66 heeft GroenLinks Zeeland vragen gesteld over de gevolgen van de Europese uitspraak over de PAS.

U leest de vragen hieronder.

2. Toekomst Fast Ferry

Tijdens de Statenvergadering van 7 december werd gesproken over de Fast Ferry. Hieronder kunt u lezen wat ons statenlid Gerwi Temmink daarover ingebracht heeft.

3. Natuurwetgeving Zeeland

De kadernota Natuurwetgeving is in de Statenvergadering van 7 december 2018 behandeld. Lees hieronder wat ons Statenlid Gerwi Temmink namens GroenLinks Zeeland ingebracht heeft.

4. Zeeuwse kandidaat Europees Parlement

Weet u al dat we een Zeeuwse kandidaat hebben van GroenLinks voor het Europees Parlement? Haar naam is Kim van Sparrentak.

Hier kunt u meer over haar lezen.

5. Een boom voor een boom!

GroenLinks Zeeland kaart al jaren het probleem aan dat er in Zeeland te veel bomen gekapt worden. Diverse moties ingediend en vragen gesteld. De weerstand tegen het kappen, zonder er evenveel bomen voor terug te plaatsen, wordt groter.

6. Concept verkiezingsprogramma inclusief amendementen

Maandag 12 november 2018 vindt de ledenvergadering plaats zoals u in eerdere berichten hebt kunnen lezen. Voor 5 november waren een aantal amendementen ingediend. Bijgaand het verkiezingsprogramma, alsmede de behandelde amendementen, zoals dit maandag aan de leden voorgelegd zal worden.  We zien u graag maandag de 12e!