GroenLinks Zeeland warmt zich op voor de verkiezingen van Provinciale Staten op 2 maart. In februari gaan we de straat op en verschijnen de posters, maar eerst trappen we de campagne én het nieuwe jaar af op 14 januari a.s. in de Foyer de Jeunesse in Vlissingen. Een bijzondere plek, waar jongeren die een steuntje in de rug kunnen gebruiken leren zelfstandig te wonen. Een plek die het campagnemotto “Kies voor de Toekomst” symboliseert.

Waar immers wordt harder aan de toekomst gewerkt dan hier in de Foyer de Jeunesse? Dat is waar GroenLinks voor staat: kiezen voor groen, voorzieningen en participatie, voor de toekomst van Zeeland.

Uiteraard kunnen bezoekers kennismaken met de kandidaat-Statenleden. Speciale gast op de bijeenkomst is het kersverse Zeeuwse Tweede Kamerlid Niels van den Berge. Gasten kunnen hun nieuwjaarswensen creatief uiten op de ‘wishing wall’ met tekenaar Paul Groenenberg. Het belooft kortom een gezellige en inspirerende bijeenkomst te worden, vrijdag van 17.00 tot 19.00 uur! Belangstellenden die met het openbaar vervoer komen, worden om circa 16:50 uur met de Zonnetrein Zeeland op duurzame energie van NS-station Vlissingen naar de Foyer gebracht, en weer terug natuurlijk. De trein rijdt die dag tegen een speciaal tarief voor GroenLinks en daar zijn wij heel blij mee!

Geïnteresseerde niet-leden zijn ook welkom; zij kunnen zich aanmelden via campagnezeeland@groenlinks.nl

(Meer informatie over de Zonnetrein op http://www.zonnetreinzeeland.nl)