De Vieze Top 50

Er is een "Vieze Top 50"-Verkiezing uitgebracht om de hardnekkigste tegenstanders van de duurzaamheid in Nederland voor het voetlicht te krijgen. Duurzaamheid is aanstekelijk en daarom onstuitbaar: er zijn steeds meer mensen die steun en bewondering verdienen, omdat ze de duurzame revolutie in gang zetten en versnellen. Helaas zijn er ook veel gevestigde belangen die vooruitgang en innovatie dag in, dag uit, tegenhouden. Doe mee, verdeel 5 stemmen over je favoriete kandidaten. Stemmen kan tot 7 oktober.

Breng vijf stemmen uit. En laat je vrienden en vriendinnen weten dat ze ook moeten stemmen. Het wordt tijd dat Nederland echt stappen zet om groener, schoner en veiliger te worden. Het kan, als ook deze vijftig mensen een andere weg inslaan. Hier vind je meer informatie en kun je jouw stemmen uitbrengen: http://www.vieze50.nl/11-stem! De competitie loopt tot 7 oktober. Op die dag wordt in de uitzending van de Vroege Vogels de definitieve einduitslag bekend gemaakt.