GroenLinks zet initiatiefnemers zonnepanelenproject in het zonnetje - Op 10 oktober, de Dag van de Duurzaamheid, zette GroenLinks Zeeland twee bijzondere mensen in het zonnetje: Ilse Pama van de Zeeuwse Milieufederatie (ZMf) en Niek Tramper van Zeeuwind. Zij zijn de initiatiefnemers van Het Zon Effect: het project dat zorgt voor zonnepanelen op maar liefst 600 Zeeuwse huizen. Een mooie, duurzame prestatie: dat verdient een Lintje!

Carel Bruring, fractievolger voor GroenLinks in de Provinciale Staten, heeft dan ook twee Groene Lintjes aan hen uitgereikt. Ilse Pama werd verrast bij de familie Lenselink en Schoonheidssalon Renée in Grijpskerke waar ABC Zonnepanelen vandaag de panelen installeerde. Helaas kon Niek Tramper er niet persoonlijk bij zijn, zijn Lintje werd overhandigd aan Trees Janssens van Zeeuwind. Daarna sneed Carel Bruring de taart aan, om het mooie initiatief van ZMf en Zeeuwind te vieren. Want GroenLinks Zeeland heeft zin in de toekomst!

Meer informatie: www.hetzoneffect.nl
____________________________________________________________________________________________

Onderschrift foto (v.l.n.r.): Peter van Laere (ABC Zonnepanelen), Ilse Pama (Zeeuwse Milieufederatie),  gastvrouw Renée Lenselink (Schoonheidssalon Renée), Trees Janssens (Zeeuwind) en Carel Bruring (GroenLinks)

In de media:

ZMf: Ilse Pama neemt namens Het Zon Effect Groen Lintje in ontvangst