Provincie Zeeland trapte vandaag de campagne voor de Statenverkiezingen af. GroenLinks was erbij.

Om 12 uur gaf commissaris van de Koning Han Polman op het Abdijplein in Middelburg het startschot voor de verkiezingscampagne. Op dat moment ging www.zeelandstemt.nl de lucht in en de Zeeuwse ambassadeurs van de campagne werden bekendgemaakt. Doel is een hoge opkomst bij de Provinciale Statenverkiezingen van 18 maart. GroenLinks was natuurlijk van de partij, waaronder lijsttrekker Gerwi Temmink en kandidaten Maaike Walraven en Els Verhage.

De provinciale campagne informeert via www.zeelandstemt.nl over de verkiezingen van 18 maart 2015 en is gericht op mensen. Uitgangspunt is 'een beeld zegt meer dan duizend woorden'. Vandaar de Zeeuwse ambassadeurs, afkomstig uit alle hoeken van de provincie, uit alle lagen van de bevolking en uit elke leeftijdscategorie. Zij dragen Zeeland een warm hart toe.

Weet jij al wat je gaat stemmen?

Raadpleeg onze standpunten of lees ons verkiezingsprogramma. En maak alvast kennis met onze kandidaten.

In de media:

Omroep Zeeland: Zeeuwse gezichten lokken mensen naar stembus